Septembris välja tulnud iPhone 16 on seni Hiinas populaarseks osutunud. Foto: Imago/Cfoto/Scanpix
Hiinas on müük esimese kolme nädalaga kasvanud 20 protsenti, võrreldes 2023. aasta mudeliga, kirjutab Bloomberg. Apple’i jaoks on see hea märk, arvestades, et firmal oli sel aastal raskusi turul haarde saavutamisega.
Euroopa Liit hoiatas Apple’it, et ettevõte peab digiturgude määrusega sobitumiseks avama teistele arendajatele iPhone’ide ja iPadide operatsioonsüsteemid. Vastasel korral riskib Apple suure trahviga.
Viimastel kuudel on Microsoft, Nvidia ja Apple võidelnud maailma kõige väärtuslikuma ettevõtte tiitli nimel. Analüütikute hinnangul jääb Apple sellest tiitlist peagi lõplikult ilma.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.