Eesti suurim turunduskonverents ja -gala Password 2018 toimus 28.–29. märtsil Tallinnas Nordea Kontserdimajas. Seekord keskendus Password turunduse uuele reaalsusele ja rääkis moodsast turundusest.
Turunduse uus reaalsus on lühidalt järgmine: tarbijad tahavad brände, millel on mingi sügavam mõte ja mis tegelikult ka hoolivad maailmast. Orjapidamine ja loomapiinamine pole enam OK. Turundus ei ole ka enam eraldiseisev osakond ega funktsioon, vaid pigem kogu ettevõtet hõlmav tegevus. Teisisõnu – turundus on osa ettevõtte kultuurist.
Niisama mööda minna ei saa ka faktist, et suurtel ettevõtetel on väga suur võim paljude inimeste otsuste üle. Head turundusjuhid kasutavad ettevõtte võimu turunduses vastutustundlikult. Kantar Emori uuringust selgus, et lausa 73% eestlastest eelistab brände, mis seisavad millegi eest hea.
- Emotsioon ja kaasamõtlemine. Konverentsi korraldaja on õnnelik, kui suudab osalejatele emotsiooni ja mõtteainet pakkuda. Põnevaid esinejaid ja osavõtlikke kuulajaid jagus nii Nordea Kontserdimaja sinisesse saali kui ka Apollo kinosaali vestlusringidesse. Foto: Marko Mumm
- Iisraeli meediaagentuuri Mediacom kampaaniate planeerija Gilad Kat ja Iisraeli Procter & Gamble brändijuht Seffi Tsarfati rääkisid Passwordil Iisraelis tehtud suurematest Alwaysi ja Gillette’i kampaaniatest. Foto: Marko Mumm
- Passswordi tihedasse päevakavva mahtus ära ka üks lõbus naerujooga sessioon , kus osalejad said naerulainetuse taktis laginal naerda. Foto: Marko Mumm
- Avaakordi andis Eesti suurimale turunduskonverentsile Best Marketingi asutaja ja Password 2018 programmijuht Hando Sinisalu. Foto: Marko Mumm
- Coop Panga turundusjuht Tiina Tali esimesed emotsioonid vahetult pärast aasta turundusteo grand prix võitmist. Foto: Marko Mumm
- Erik Sakkov paljastas, mis oli 1eurone geniaalne kingitus pankurilt suurpiimatöösturile, kui ülemus ütles, et eelarve on piiramatu. Foto: Marko Mumm
- Päevale pani meeleoluka punkti teravat huumorit armastav Anu Saagim. Foto: Marko Mumm
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.