Pea 15 aastat tagasi esmaemissioonist Ekspress Gruppi ostnute positsioon on siiamaani kahe kolmandiku jagu miinuses, kuid aktsia hiljutine edenemine näitab neile tunneli lõpus pisut valgust.
- Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik avaldas Äripäeva raadiole antud intervjuus arvamust, et Ekspressi aktsia on praegu poole võrra alahinnatud. Foto: Raul Mee
Eelmise buumi tipu lähedal, aprillis 2007 92,3 eesti krooniga (5,9 eurot) IPO teinud Ekspress Grupi aktsia kukkus kahe aastaga kiirelt 90%. Kukkumisele andis hoogu juurde kindlasti ka 2007–2008 likviidsuskriis, kuid ilmselgelt võib öelda, et börsile tuldi vägagi ülehinnatuna, kasumikordajaga 19,6.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmisel aastal kallines Ekspress Grupi aktsia ligikaudu 100 protsenti. Grupi suuromanik Hans H. Luik selgitas intervjuus, et tema sõnul on aktsia poole võrra alahinnatud. Lisaks tuli intervjuus juttu skandaalsest Rumeenia investeeringust, millega Luik Swedbankiga kohut käis ja mis eelmisel aastal lõpu sai.
Täiendatud Rüütsalu ja Roonemaa kommentaaridega
AS Ekspress Grupp sõlmis lepingu 4000 tellijaga meediaettevõtte Geenius Meedia OÜ täielikuks omandamiseks.
Aktsia +7,6%
Täna teatas Ekspress Grupp, et ostab ära Geenius Meedia, mille peale kerkis aktsia hind börsil üle 7 protsendi.
Eriolukord kogu maailmas pani inimesed usaldusväärset meediat lugema, 2020. aastal kasvas Ekspress Meedia digitellijate arv 55%, mis on kõigi aegade rekordkasv. 2021. aastal on trend on sama tugev olnud.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.