Ettevõtte turuväärtus eduka IPO korral on 60 miljonit eurot, kuid käivet veel praktiliselt ei teenita. Foto: Liis Treimann
Esmaspäevast algas autonoomsete viimase miili sõidukite arendaja ja tootja Cleveron Mobility aktsiate pakkumine, millega püütakse investoritelt kätte saada 5 miljonit eurot. Aktsia hinnaks on pakutud 1,87 eurot, kuid prospektist ettevõtte väärtuse kohta lugedes vajus hetkeks suu lahti, kuna ma ei suutnud leida seda präänikut, miks ma peaksin oma rahapaki lauale lööma.
Investor Toomase plaanidest seoses Cleveron Mobility IPOga ja pensionifondide juhtide edukustasudest rääkis hommikuprogrammi intervjuus börsitoimetuse ajakirjanik Jaan Martin Raik.
Seekordne nädal pakub investoritele uut IPOt, energiahiiu ja kinnisvaraarendaja dividende ning mitme ettevõtte müügitulemusi ja aktsionäride koosolekuid.
Cleveron Mobility taotlus aktsiate First Northi alternatiivbörsile kauplemisele võtmiseks sai Tallinna börsilt heakskiidu. Pakkumine algab juba esmaspäeval.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.