• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 5000,00%5 949,17
  • DOW 300,00%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,00%8 071,35
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,35
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 5000,00%5 949,17
  • DOW 300,00%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,00%8 071,35
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,35
  • 20.02.20, 18:00

Mida enam venitame, seda kallimaks läheb

Kehva juhtimise ja logiseva koostöö tõttu on Rail Baltic niigi sünge taeva all, nüüd lisab valitsuse ebalus musta veel värvi juurde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Mida enam venitame, seda kallimaks läheb
  • Foto: Anti Veermaa
Äripäev on veendunud, et Eesti majandus vajab kiiret raudteeühendust Euroopaga. Seepärast kutsume Eesti peaministrit, rahandusministrit ja valitsust üles Euroopa Liidu eelarvekava aruteludel täie tõsidusega seisma Rail Balticu rahastamise eest. Isegi kui transpordiühendus peaks graafikust mõnevõrra maha jääma, ja seda tuleb suurprojektide puhul pea alati ette, oleks ettevõtmise prügikasti viskamine riigile ja avalikkusele šokk, mille mõju kõrval näiks mõne teise suurettevõtmise takerdumine üsna tühise asjana.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.20, 15:13
Euroopa Liidu eelarvekavas on mitu Eestile ebameeldivat üllatust
Rail Balticu rahast on 400 miljonit puudu
Euroopa Liidu riigipeade ette toodud kompromiss, mille toel loodetakse veel sel nädalal jõuda seitsmeaastase eelarveperioodi kokkuleppeni, on ettevaatlikku toetust leidnud pigem vaesemate liikmesriikide seas, kuid paar ebameeldivat probleemi saab sealt leida ka Eesti puhul.
Juhtkiri
  • 08.01.20, 06:00
Rail Baltic vajab meest nagu Mr Wolf
Rail Baltic tuleb, kui juhtimine ja vastutus paika saavad, kuid kindlasti läheb see kallimaks ja valmib hiljem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Arvamused
  • 09.01.20, 16:45
Meelis Mandel: ma olen tunneli ja raudtee usku
Tallinna–Helsingi tunnel ja raudteeühendus Berliiniga ehk Rail Baltic. Ma olen olnud kõigi nende aastate jooksul, mil noist projektidest on räägitud, tulihingeline mõlema algatuse pooldaja, kirjutab Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Juhtkiri
  • 03.01.20, 06:00
Suletud Eesti värvib end nurka. Hoidume sellest
Primitiivne suletud ruumi ja piirangute mõtteviis ähvardab pärssida Eestile majandusedu toonud liberaalset demokraatiat, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 15:04
Hooletu tuletöö võib kaasa tuua kopsaka rahatrahvi – hullemal juhul võib see hävitada vara
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele