Äripäeva meelest tuleb IPOt õnnestunuks lugeda ainuüksi seetõttu, et kunagi varem pole suudetud mobiliseerida sellist aktsionäride hulka. Pakkumise põhiosa märgiti üle rohkem kui neli korda. Enefit Greenil õnnestus teha kaugelt kõigi aegade laiapõhjalisema investorite huviga IPO Eestis, kus märkimiskorraldusi esitas rohkem kui 60 000 jaeinvestorit. See tähendab, et aktsiaid märkis sisuliselt iga väärtpaberikonto omanik. Braavo!
Suurettevõtja Neinar Seli ütles, et märkis Enefit Greeni aktsiaid kahe ettevõtte alt mõlemal juhul umbes 130 000 euro eest, lisaks veel ka ise sadakonna tuhande eest.
PRFoodsi juht Indrek Kasela tõdes, et ei kiida Enefit Greeni tegevust heaks, kuid investorina kasutas siiski võimaluse ära ning märkis ettevõtte IPO-l aktsiaid.
Investor ja Naisinvestorite Klubi eestvedaja Kristi Saare märkis aktsiate ülemärkimise ootuses Enefit Greeni nii juriidilise kui ka eraisikuna, et soovitud kogus kätte saada.
Investor Jaak Roosaare märkis enda sõnul erinevate ettevõtete kaudu kokku 80 000 Enefit Greeni aktsiat, millest plaanib väiksema osa õige pea rahaks teha.
Kuidas kasvatada oma e-poe müüki kiiresti ja minimaalse kuluga? Respo Haagised, sõiduautode järelhaagiste valdkonna turuliider, tõi 2025. aasta alguses oma äriklientidele välja uue ostuvõimaluse – Hoovi ärikliendi järelmaksu makselingi. Juba aasta esimeses kvartalis moodustas Hoovi järelmaksuga tehtud müük 15% kogu Eesti e-poe müügist, mis näitab, et oma äriklientidele paindlike maksevõimaluste pakkumine suurendab märkimisväärselt ostuvalmidust ning kasvatab kogumüüki.