Äripäeva meelest tuleb IPOt õnnestunuks lugeda ainuüksi seetõttu, et kunagi varem pole suudetud mobiliseerida sellist aktsionäride hulka. Pakkumise põhiosa märgiti üle rohkem kui neli korda. Enefit Greenil õnnestus teha kaugelt kõigi aegade laiapõhjalisema investorite huviga IPO Eestis, kus märkimiskorraldusi esitas rohkem kui 60 000 jaeinvestorit. See tähendab, et aktsiaid märkis sisuliselt iga väärtpaberikonto omanik. Braavo!
Suurettevõtja Neinar Seli ütles, et märkis Enefit Greeni aktsiaid kahe ettevõtte alt mõlemal juhul umbes 130 000 euro eest, lisaks veel ka ise sadakonna tuhande eest.
PRFoodsi juht Indrek Kasela tõdes, et ei kiida Enefit Greeni tegevust heaks, kuid investorina kasutas siiski võimaluse ära ning märkis ettevõtte IPO-l aktsiaid.
Investor ja Naisinvestorite Klubi eestvedaja Kristi Saare märkis aktsiate ülemärkimise ootuses Enefit Greeni nii juriidilise kui ka eraisikuna, et soovitud kogus kätte saada.
Investor Jaak Roosaare märkis enda sõnul erinevate ettevõtete kaudu kokku 80 000 Enefit Greeni aktsiat, millest plaanib väiksema osa õige pea rahaks teha.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.