Riigi ametkonnad peavad kiiremas korras leidma lahenduse politsei- ja piirivalveameti (PPA) büroode juures tekkinud järjekordadele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Järjekord kui niisugune viitab nõudluse kasvule ja pakkumise nõrkusele. Kui sedalaadi tõrge mingi riikliku teenuse puhul püsivalt tekib, tuleb sellega tõhusalt tegeleda. Muidugi pole inimlikul leidlikkusel piire ja mistahes selline olukord laheneb lõpuks iseenesest, aga kahju, mida pikema aja jooksul tekitatakse, on suur. Samuti ei maksa alahinnata mainekahju, mis on kerge tekkima, ent visa mälust ja hoiakutest kustuma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Politsei- ja piirivalveameti teenuste järele on sel kevadel rekordiline nõudlus – inimesed seisavad järjekorras juba mitu tundi enne teeninduse avamist. Mõned on valmis seisma 11–12 tundi – peaasi, et saaks kiiremini dokumente esitada.
Ukraina elanikud, kes on pidanud Venemaa kallaletungi tõttu oma kodu maha jätma ning otsinud sõja eest varju Eestis, tuleb bürokraatlikest väntsutustest võimalikult kiiresti üle aidata, kuniks see on veel suhteliselt lihtne ja odav, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.