Riigi ametkonnad peavad kiiremas korras leidma lahenduse politsei- ja piirivalveameti (PPA) büroode juures tekkinud järjekordadele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Järjekord kui niisugune viitab nõudluse kasvule ja pakkumise nõrkusele. Kui sedalaadi tõrge mingi riikliku teenuse puhul püsivalt tekib, tuleb sellega tõhusalt tegeleda. Muidugi pole inimlikul leidlikkusel piire ja mistahes selline olukord laheneb lõpuks iseenesest, aga kahju, mida pikema aja jooksul tekitatakse, on suur. Samuti ei maksa alahinnata mainekahju, mis on kerge tekkima, ent visa mälust ja hoiakutest kustuma.
Seotud lood
Politsei- ja piirivalveameti teenuste järele on sel kevadel rekordiline nõudlus – inimesed seisavad järjekorras juba mitu tundi enne teeninduse avamist. Mõned on valmis seisma 11–12 tundi – peaasi, et saaks kiiremini dokumente esitada.
Ukraina elanikud, kes on pidanud Venemaa kallaletungi tõttu oma kodu maha jätma ning otsinud sõja eest varju Eestis, tuleb bürokraatlikest väntsutustest võimalikult kiiresti üle aidata, kuniks see on veel suhteliselt lihtne ja odav, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.