Eesti maanteetranspordi sektor vajab riigi tuge nii taristusse tehtavate investeeringute, õigusruumi arendamise kui kogu ärikeskkonna uuesti mõtestamise näol, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äsjane õpetajate streik õpetas muu hulgas mõndagi, mida saab üle kanda teistessegi eluvaldkondadesse. Äripäeva meelest on maanteetranspordiski põhiprintsiip sarnane – ühest küljest on vaja kiireid otsuseid, mis aitaks ettevõtetel raskusi ületada, seejuures tuleb aga arvestada tuleviku nõudmisi ehk pikka vaadet. Ehk siis – riik peab aitama kujundada vaba ärikeskkonda, mitte asuma raha külvama.
Paljud transpordifirmad on end kinni pannud, paljud raskustes, ning omavahel räägitakse, et kes aasta alguses ära ei lõpetanud, see lõpetab poole aasta pärast.
Enam kui 30 iseseisvusaastaga oleme ehitanud Via Baltical 0 kilomeetrit kiirteed, mis on eeskätt majanduse ja julgeoleku teema, aga paari aasta pärast muutub asi Eesti ja Läti jaoks eriti piinlikuks, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.