• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,39%5 954,06
  • DOW 30−0,1%42 795,91
  • Nasdaq 0,71%19 710,93
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,28
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,39%5 954,06
  • DOW 30−0,1%42 795,91
  • Nasdaq 0,71%19 710,93
  • FTSE 1000,22%8 102,72
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,28
  • 21.11.12, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tuul: usume Estonian Airi

Igavene peksupoiss Estonian Air on jälle turmtule all. Suurkoondamised pahandavad nii asjaosalisi kui ka laia publikut. Avalikku närimist leiab iga pisemgi tahk: äriplaanist esitusviisini.
Mida aga Estonian Air tegelikult vajaks, on usk ja kinnitus, et vajame teda. Vajame ettevõtet, tema töötajaid ja nende pakutavat teenust. Mitte ainult kohalikud ettevõtjad ja välisinvestorid, vaid igaüks meist. Tajudes ettevõtte tõelist väärtust tema kadudes on juba hilja.
Jutt sellest, et tuleb keegi teine ning avab põnevad ja soodsad liinid ei veena. Natuke järele mõeldes isegi Jüri Mõisa ilmselt mitte. Sest selleks on olnud aega 20 aastat, millest 8 Euroopa Liidu liikmena. Aga mida pole, seda pole. Vastupidiselt Estonian Airile lähtuvad teised firmad vaid omakasust. Meie võiksime lähtuda enda omast.
Järelejäänud 10 liini on ehk pealtnäha nadid, aga ega keegi eestlastest niikuinii suurt Soome väikelinnadesse lennanud. Ja kui lendaski, siis ega seda tegelikult vaja polnud. Küll aga on hea ja vajalik, et jäävad alles need kümme. Kaduvatest võiks kurvastada näiteks Londoni üle, kuid sedagi vaid ühe silmaga. Konkurents sellel liinil on õnneks tihe, kuigi vaid ühes hinnaklassis.
Aga Estonian Air on meie oma. Rohkem kui ükski sportlane. Pöidlad pihku ja lendama.
Autor: Harry Tuul, Harry Tuul

Seotud lood

Uudised
  • 21.11.12, 12:00
Puusaag Estonian Airist: pidetu rapsimine
Kahjumis rabelev Estonian Air teatas eile, et plaanib koondada 50% töötajatest. Krimelte OÜ juhatuse esimehe Jaan Puusaagi sõnul on tegemist järjepideva ja pidetu rapsimisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele