Tubakasektor on viimase kümnendiga drastiliselt muutunud. „Järgmise 10-15 aasta jooksul kaovad sigaretid ja need asendatakse teaduspõhiste alternatiividega nendele inimestele, kes otsustavad suitsetamisega jätkata,“ rääkis muutustest Philip Morrise välissuhete juht Kai Tammist. Tema sõnul oleks kõige õigem üldse suitsetamisest loobuda.
„Philip Morris on selle seisukoha välja öelnud juba 15 aastat tagasi, et tulevik on suitsuvabade toodete päralt ja sellest me lähtume tootearenduses, teadustöödes ja töötajate värbamises – ehk kõikides protsessides,“ kinnitas Kai Tammist.
Tammist võrdleb lähtekohtade muutust ettevõttes paradigmade muutusega – varasemalt oli eesmärk ju turuosa laiendada, selle järgi hinnati ka tulemusi. „Täna on meie edu aluseks teadusuuringud ja see on ka meie konkurentsieelis,“ selgitas ta.
Muutustele orienteeritud ettevõttes on personali värbamisel ootused uutele töötajatele teistsugused kui staatilises ettevõtluskeskkonnas. „Ennekõike soovime näha inimeses sisemist põlemist ja tahet panustada,“ toonitas müügijuht Olga Kravtšenko.
Kuula saates "Minu karjäär", millisena näeb ennast tubakatoodete turul Philip Morris ja milliseid inimesi oodatakse liituma. Saates räägivad ettevõtte välissuhete juht Kai Tammist ja müügijuht Olga Kravtšenko. Saadet juhib Juuli Nemvalts.
Foto autor: Indrek Susi.
Fotol tubakakiosk Viru tänaval aastal 2005.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.