• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 05.09.24, 11:00

Pereärile tõi rekordtulemuse TikTok firmajuhi, lapselapse ja kauboi Kerdiga

00:00
  • Keit AlevKeit Alev
Pereärile tõi rekordtulemuse TikTok firmajuhi, lapselapse ja kauboi Kerdiga

Agentuur La Ecwadori loodud büroomaailma TikToki kanal on eriline rekordiliste tulemuste, sealhulgas edukaima koolitarvete müügi tõttu, aga ka selle poolest, et sisu loomises osalevad ettevõtte võtmeisikud.

Kanalis astuvad üles büroomaailma tegevjuht Jüri Ross, tema lapselaps ja humoorikas karakter Kauboi Kert, kes on kiiresti populaarseks saanud noorema sihtrühma seas.

Kampaania edu võti peitub eelkõige autentsuses ja personaalses lähenemises – pereettevõtte väärtused ja igapäevaelu on nutikalt integreeritud sisusse, mis kõnetab vaatajaid loomulikul ja köitval moel.

La Ecwadori sotsiaalmeedia loovjuht Taavi Lehari ja Kert Saarmets rõhutavad, et TikTokis ei saa keskenduda vaid toodete müümisele. Selle asemel tuleb luua sisu, mis sobib platvormi loomuliku ja meelelahutusliku tonaalsusega. "Sotsiaalmeedias tuleb pakkuda meelelahutust ja tekitada emotsioone, mitte lihtsalt reklaamida," selgitab Lehari.

Büroomaailma TikToki kanal on suurepärane näide sellest, kuidas autentsus ja kaasahaarav sisu võivad tuua kaasa olulisi tulemusi, sealhulgas suurema müügi ja kasvava sotsiaalmeedia jälgijaskonna, olles muuhulgas saavutatud aegade edukaim koolitarvete müük.

Kuula sisuturundussaates, kuidas sündis Büroomaailma TikToki sisustrateegia ja milline lähenemine tuleks ärieesmärke silmas pidades valida, sest huumorit teha alati ei sobi. Saadet juhib Keit Alev.

Fotol Kert Saarmets, Jüri Ross ja Gregor Lillemets TikToki filmimisel büroomaailmas.
Foto: erakogu

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele