• OMX Baltic0,02%270,3
  • OMX Riga−0,06%876,63
  • OMX Tallinn−0,16%1 726,41
  • OMX Vilnius0,19%1 046,13
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,38%8 115,92
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • OMX Baltic0,02%270,3
  • OMX Riga−0,06%876,63
  • OMX Tallinn−0,16%1 726,41
  • OMX Vilnius0,19%1 046,13
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,38%8 115,92
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,25
  • 11.06.24, 16:00

Mis maksab tööandja bränding?

00:00
  • Helen RootsHelen Roots
Mis maksab tööandja bränding?

Lihtne öelda, et panusta tööandja brändingusse, aga … mis see kõik mulle maksma läheb?

Ilmselt on nii mõnigi personalijuht pidanud oma juhi samasisulisele küsimusele vastama ja selgitama, miks on vaja panustada tööandja brändingusse ning mil moel panustatud rahaline või ajaline ressurss ettevõttesse tagasi tuleb.

Konverentsil Palga Päev 2023 alapealkirjaga „Mis see maksab“ püüti panna hinnasilt külge muuhulgas ka tööandja brändingule ja Instari projektijuht ja tööandja brändingu spetsialist Andrea Maidla andis ülevaate ka värsketest uuringutulemustest.

Juttu tuli tööandja brändi olulisusest organisatsioonis ja töökoha valikukriteeriumite TOP 10-st aastal 2023 vastavalt värsketele tööootuste uuringu tulemustele. Arutleti, mis need tegevused potentsiaalselt maksta võiks, millised neist on tasuta ja millised võivad olla tagajärjed, kui need tegemata jätta.

Fotol: Andrea Maidla. Autor: Gregory Kõrgesaar

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele