E-kaubanduses on dropshipping kujunenud üheks ahvatlevamaks ärimudeliks. Mida see tegelikult tähendab ja millised võimalusi ning riske see nii kaupmeestele kui tarbijatele toob? Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" selgitatakse lahti dropshippingu põhimõtted, selle populaarsuse kasv ja tarbijakaitse aspektid.
Stuudiosse oleme kutsunud TTJA EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuhi Heldin Malmeti ja veebipoe saapavabrik.ee ning Hertwilli juhatuse liikme Joosep Sibula.
Saatejuht Kuldar Kullasepp uurib, kuidas dropshipping toimib, millised on selle peamised eelised ja puudused ning kuidas eristada usaldusväärseid e‑poode kahtlastest kauplejatest. Kas madalad alustamiskulud ja kiire skaleeritavus kaaluvad üles võimalikud tarneprobleemid ja madala kvaliteediga toodete riski?
Saates tuleb ka juttu sellest, kuidas tarbijad saavad kaitsta end petuskeemide ja ebakvaliteetsete toodete eest, milline on Euroopa Liidu regulatsioonide mõju dropshippingule ning miks ka tuntud kaubamärgid kasutavad seda ärimudelit.
Fotol vasakult: TTJA EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuht Heldin Malmet, saatejuht Kuldar Kullasepp Maksekeskusest ja Hertwilli juhatuse liige Joosep Sibul. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.