• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,24%6 025,59
  • DOW 30−0,18%43 220,5
  • Nasdaq −0,34%19 963,17
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,24%6 025,59
  • DOW 30−0,18%43 220,5
  • Nasdaq −0,34%19 963,17
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 08.12.20, 11:17

Äripäeva reklaamidirektor: kriisi tipphetk jäi üllatavalt lühikeseks

00:00
  • Meelis MandelMeelis Mandel
Äripäeva reklaamidirektor: kriisi tipphetk jäi üllatavalt lühikeseks

Äripäeva reklaamitulu vähenes tänavu kevadel saabunud koroonpandeemia esimeses laines märkimisväärselt, ent taastus juba suve alguses, ütles Äripäeva reklaamidirektor Priit Jõgi.
 
Jõgi rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et reklaamikäive ei taastunud kriisieelse mahuni, ent siiski oodatust paremini.
 
Jõgi märkis, et praegu tellitakse reklaami julgelt, ent mitte igal pool. Raskusteks on näiteks ürituste reklaamimine. "Aga meediareklaam, oma toodete reklaam, reklaami mõõtmine, täpse sihtrühma otsimine – see käib aktiivselt edasi. Ettevõtted on pigem optimistlikud, me teeme 12kuulisi reklaamiplaane ja -lepinguid ikkagi väga suures mahus," selgitas Jõgi.
 
Jõgi rääkis veel Eesti reklaamiturust laiemalt ja globaalsetest trendidest.
 
Priit Jõgi intervjueeris Meelis Mandel.

Äripäeva reklaamidirektor: kriisi tipphetk jäi üllatavalt lühikeseks
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele