Kuna ettevõtted suhtlevad aina rohkem tarbijate ja konkurentidega otse , siis turundus- ja reklaamiagentuuridega kampaaniate loomine on muutunud liiga aeglane, rääkis Bigbanki turundusjuht ja aasta turundusteo žürii liige Arthur Taavet.
Turundustiimide töö on muutunud operatiivseks tegevuseks, kus ettevõte peab kiiresti vastama trendidele, tarbijatele ja ettevõtetele, ütles Taavet Äripäeva raadiole.
Ta tõi näiteks, kuidas hiljuti alustasid Eesti pangad teenustasude ärakaotamise turunduskampaaniat: pangad suhtlesid otse klientidega, aga reageerisid ka konkurentidele. Ka jaekettide hiljutine kampaania, mille alustas Prisma reklaamlausega “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”, mis tekitas reaktsioone konkurentidelt, tarbijatelt ja isegi ajakirjanduselt.
“See, et ma kohtun korra nädalas või üle paari nädala meediaagentuuriga, leppinud milleski kokku ja lähme laiali, et need ajad on nüüdseks tõesti möödas,” rääkis turundusjuht.
Taavet tegi juttu ka sellest, kui palju ettevõtted oma turundustiime laiendavad ning milliseid teenuseid on mõttekas agentuuridelt osta.
Vestles Hando Sinisalu.
Foto autor: Andras Kralla
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.