• OMX Baltic−0,31%280,38
  • OMX Riga−0,12%876,96
  • OMX Tallinn−0,47%1 764,91
  • OMX Vilnius−0,01%1 090,43
  • S&P 5000,00%5 909,03
  • DOW 300,00%42 528,36
  • Nasdaq −1,89%19 489,68
  • FTSE 100−0,5%8 204,36
  • Nikkei 225−0,26%39 981,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,21
  • OMX Baltic−0,31%280,38
  • OMX Riga−0,12%876,96
  • OMX Tallinn−0,47%1 764,91
  • OMX Vilnius−0,01%1 090,43
  • S&P 5000,00%5 909,03
  • DOW 300,00%42 528,36
  • Nasdaq −1,89%19 489,68
  • FTSE 100−0,5%8 204,36
  • Nikkei 225−0,26%39 981,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,21
  • 07.01.25, 13:16

Digiturundaja: kui tehisaru hakkaks reklaame tegema, oleks kõik sama

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
  • Stiine Reintam
Digiturundaja: kui tehisaru hakkaks reklaame tegema, oleks kõik sama

Kuigi AI võib üsna palju turundajatele abiks olla, siis terveid kampaaniaid ei hakata sellega kindlasti tegema, rääkis digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.

“Keegi ei tahaks elada maailmas, kus kõik loovlahendid, kogu kultuur ja kunst oleks AI tehtud,” sõnas Heinsaar Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Ta ütles, et kui turundajad hakkaksid tehisaru kasutama iga liigutuse jaoks ja ka planeerimiseks, oleksid kõik kampaaniad maailmas ühetaolised. “Kui kõik läheb ühesuguseks, siis miski ei eristu,” lisas Heinsaar.

Heinsaar rääkis, millistes tööprotsessides võiks AI-d rohkem kasutada, kus seda MBD teeb ning millised trendid turundusmaailma tänavu ees ootavad.

Vestles Hando Sinisalu.

Foto autor: Raul Mee

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele