Kuigi AI võib üsna palju turundajatele abiks olla, siis terveid kampaaniaid ei hakata sellega kindlasti tegema, rääkis digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.
“Keegi ei tahaks elada maailmas, kus kõik loovlahendid, kogu kultuur ja kunst oleks AI tehtud,” sõnas Heinsaar Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta ütles, et kui turundajad hakkaksid tehisaru kasutama iga liigutuse jaoks ja ka planeerimiseks, oleksid kõik kampaaniad maailmas ühetaolised. “Kui kõik läheb ühesuguseks, siis miski ei eristu,” lisas Heinsaar.
Heinsaar rääkis, millistes tööprotsessides võiks AI-d rohkem kasutada, kus seda MBD teeb ning millised trendid turundusmaailma tänavu ees ootavad.
Vestles Hando Sinisalu.
Foto autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.