Üle kolmandiku maailma rahvastikust kasutab e-ostlemise võimalusi. Sellest trendist tahavad võita ka Eesti kaupmehed, kes püüavad järjest enam välisturgude klientide.
“Iga e-kaupleja eesmärk võiks olla rahvusvahelistumine ning välisturgudel edu saavutamine. Peale tarneahela paika sättimise on oluline tunda kohaliku riigi seadusandlust, trende kodulehtede ülesehituses, tekstide sihtturule sättimist, turunduse planeerimist.”
Nii ütles Packeta võtmekliendihaldur Rainer Põld Äripäeva raadios juba 2023. aasta sügisel, kuid see on aktuaalne praegugi. Sel korral on Rainer stuudiosse kutsunud koostööpartneri, külas on Logistika Pluss müügidirektor Andri Piik.
Koos arutatakse ja antakse nõu, kuidas ja millal planeerida e-poe pidamise ülesannete edasi andmine kas osade kaupa või täielikult teenusepakkujale.
On juba e-poode, kelle omanikud kasutavad täisteenust. E-poe omanik võib olla palmi all ja teenusena sisse osta kogu tarneahela tegevused täies mahus, alates laos hoidmisest, sorteerimisest, etikettimisest, pakkimisest, kauba välja saatmisest kuni kohale toimetamise, vahetuse, pretentsioonidega tegelemise jmt vajalikuga, mis e-poe klienditeekonnal ette võib tulla.
Tiibklaver või kõrvarõngad – kõik saab liigutatud müüjalt kliendini nii Eestis kui ka põnevates sihtriikides, mis jäävad Baltikumi piiridest kaugemale.
Räägime ka 14.06 toimuvast seminarist ja sügisestest plaanidest.
Saadet juhib Tõnu Einasto.
Fotol Rainer Põld ja Andri Piik.
Foto: Tõnu Einasto
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.