Ettevõtted peaksid üle vaatama, et nende koduleht oleks mobiilisõbralik, sõnas Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Nimelt on mobiiltelefon esimene koht, kust uuringute järgi toote või firma kohta infot otsitakse.
Internetimüügi osakaal jaekaubanduses järjest kasvab, moodustades juba viiendiku. Ühtekokku kulutasid eestlased netiostudele mullu 1,4 miljardit eurot.
Sellest, mida see tähendab, rääkisime teisipäevases hommikuprogrammis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädiga.
Veel kõnelesime sellest, kuhu edasi – kui palju on sellel trendil veel kasvuruumi? Mis seda pärsib? Kuidas muutuvad nende trendide valguses tavapoed ja kaubanduskeskused?
Intervjueeris Neeme Korv.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.