• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 08.04.19, 11:45
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Isiklik side IKEA kaubaga haarab kliente

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
  • Ken RohelaanKen Rohelaan
  • Äripäeva raadioÄripäeva raadio
Isiklik side IKEA kaubaga haarab kliente

Põhjus, miks IKEA on pälvinud maailmas ja sealhulgas Eestis suure populaarsuse, võib peituda isiklikus sidemes IKEAst ostetud kaubaga, ütles kommunikatsiooniekspert Hannes Rumm Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Rumm viitas ühele Iisraeli majandusõppejõu uurimusele, kes sai IKEAst ise kokku pandud mööbliga suurema sideme kui muude esemetega, mis olid lihtsalt korterisse toodud. Oma kogemust arendas ta edasi Jaapani paberivoltimiskunsti origamiga mitmes testrühmas, mille tulemusena selgus, et rohkem vaeva näinud katsealused tundsid suuremat rõõmu ja sidet loodust kui need, kes said kerge vaevaga tulemuse.

"Tema järeldus oli, et samasugune psühholoogiline mehhanism võib töötada ka IKEA puhul - me peame isiklikult panustama ja vaeva nägema ning meil tekib selle IKEA mööbliga isiklik side," selgitas Rumm.

Lisaks rääkis poliitikavaatlejana tuntud Rumm veel EKRE mõjust ja oskusest kasutada meediat enda kasuks.

Stuudios käis ka advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat Monika Koolmeister, kes rääkis finantssektori regulatsioonidest, ning eeloleva suve tarbijatrendidest rääkis Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.

Hommikuprogrammi vedasid Hando Sinisalu ja Ken Rohelaan.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele