Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

- Sass Karemäe ja Allar Karu räägivad sisuturunduslikus saates “PwC juhtimistase”, mis toimub tehinguturul.
Ettevõtete müük ja ostmine ehk finantsnõustamise keeles M&A on tihti pikk protsess, kus soovitud tehinguni ei pruugitagi jõuda – suurimaks takistuseks saavad enamasti vead ettevõtte finantsaruandluses.
Kuid ka hiljutised kriisid mõjutasid ostjate otsuseid, paljud tehingud pandi siis pausile. Õnneks on huvi ettevõtete ostmise vastu kerges tõusutrendis ja välisinvestorite aktiivsus Baltikumi regioonis taastumas, selgitavad saatekülalised.
Sisuturunduslikus saates “PwC juhtimistase” kuuleb lähemalt, milline näeb välja tehinguprotsess, millal on õige aeg ettevõtet osta või müüa ning või kuidas müüja ja ostja teineteist leiavad. Saadet juhib Juuli Nemvalts.
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Uue saatesarja esimene saade