Page Not Found

  • OMX Baltic−0,65%307,34
  • OMX Riga−0,29%866,51
  • OMX Tallinn0,13%2 081,01
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,99
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,02%8 774,18
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,36
  • OMX Baltic−0,65%307,34
  • OMX Riga−0,29%866,51
  • OMX Tallinn0,13%2 081,01
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,99
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,02%8 774,18
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,36
  • 25.08.21, 15:00

Juhtimislaboris Tanel Padar: minu sotsiaalmeedia fännid on kasvanud koos minuga

00:00
  • Urmas Kamdron
Juhtimislaboris Tanel Padar: minu sotsiaalmeedia fännid on kasvanud koos minuga

Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid. 

„Minu fännide vanusevahemik on 15–55 eluaastat, mis on päris lai vahemik, et neile kõigile pidevalt huvitavat sisu pakkuda. Kui ma midagi postitan, siis ei mõtle ma pealkirjast kui klikimagnetist, vaid sisu selgitusest,“ jagab Padar oma sotsiaalmeedias toimetamise loogikat. „Minu sotsiaalmeedia teekonda on väga palju mõjutanud just tehnoloogia areng.“

Inimesed ei suuda end tihti minu kingadesse panna: minu teekonda on läbi aegade saatnud pidev meediatähelepanu ja ka palju skandaale, tunnistab Padar. „Eestis ei saa oma isiklikku elu meediavoost välja lõigata ja näidata ainult oma professionaalset poolt. Jagan seda oma fännidele ise ja õiges koguses.“ 

Lisaks Padari sotsiaalmeedia kogemustele tuleb saates juttu ka raamatust „Sotsiaalne müük“, mille autoriteks on Tim Hughes ja Matt Reynolds.

Saadet juhib Urmas Kamdron.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele