Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid.
„Minu fännide vanusevahemik on 15–55 eluaastat, mis on päris lai vahemik, et neile kõigile pidevalt huvitavat sisu pakkuda. Kui ma midagi postitan, siis ei mõtle ma pealkirjast kui klikimagnetist, vaid sisu selgitusest,“ jagab Padar oma sotsiaalmeedias toimetamise loogikat. „Minu sotsiaalmeedia teekonda on väga palju mõjutanud just tehnoloogia areng.“
Inimesed ei suuda end tihti minu kingadesse panna: minu teekonda on läbi aegade saatnud pidev meediatähelepanu ja ka palju skandaale, tunnistab Padar. „Eestis ei saa oma isiklikku elu meediavoost välja lõigata ja näidata ainult oma professionaalset poolt. Jagan seda oma fännidele ise ja õiges koguses.“
Lisaks Padari sotsiaalmeedia kogemustele tuleb saates juttu ka raamatust „Sotsiaalne müük“, mille autoriteks on Tim Hughes ja Matt Reynolds.
Saadet juhib Urmas Kamdron.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.