Ettevõtjana satud tihti olukorda, kus sul pole enam tagasiteed ja pead üksinda langetama ebameeldivaid otsuseid, rääkis pesudisainer ja -tootja Kriss Soonik-Käärmann Äripäeva raadiosaates "Edukad naised".
"Ettevõtja elu on päris üksik. Sa kogud enda ümber super inimesed ja hea tiimi ning teed kõik, et äri edeneks. Aga lõpuks teed ise kõik oma otsused," jagas Soonik-Käärmann.
Käärmann-Soonik lausus, et introverdist ettevõtjana on tema jaoks kõige keerulisem ennast kookonist välja rebida, et rääkida oma brändist. "Ma arvan, et paljud ettevõtjad istuksid parema meelega kontori nurgas ja mõtleksid oma mõtteid," jagas ta ja lisas: "Ka mina pole nii ekstravertne, kui võiks tunduda".
Lisaks rääkis Soonik-Käärmann, kuidas tal õnnestus saada jalg ukse vahele Suurbritannia pesutootmises ning luua seejärel oma bränd. Lisaks jutustas ta, et koroona-aastad on olnud pesutootmises pigem hea aeg, ehkki ettevõtted Kinoos Invest ja CrafCats olid möödunud aastal kahjumis. Samuti jagas ta, miks pole ettevõtjana investeerinud aktsiatesse ega kinnisvarasse. Niisamuti rääkis Londonis elav ettevõtja, kuidas tal on õnnestunud ühildada töö-ja pereelu ning mitte tunda süümepiinu, sest temast ei saa täiuslikku koduperenaist.
Kõigele lisaks rääkis ta, mil viisil mõjutas teda abikaasa ja TransferWise asutaja Kristo Käärmanni suhtes algatatud kriminaalasi.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.