• OMX Baltic0,02%270,29
  • OMX Riga−0,01%877,04
  • OMX Tallinn−0,13%1 727,01
  • OMX Vilnius0,19%1 046,09
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,35%8 113,72
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • OMX Baltic0,02%270,29
  • OMX Riga−0,01%877,04
  • OMX Tallinn−0,13%1 727,01
  • OMX Vilnius0,19%1 046,09
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 1000,35%8 113,72
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • 27.02.24, 13:00

Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?

00:00
  • Silver RoogerSilver Rooger
  • Priit Pähklamägi
Kuidas müüa, kui vastas on teadlikud kliendid ja konkurents on tihe?

Dominate Sales tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi jagavad hiljutisi kogemusi teenuse müümisest olukorras, kui kliendid on teadlikud ja valdkonnas valitseb tihe konkurents.

Vastame saates küsimustele, millal avatud küsimustest enam ei piisa ja kuidas eristuda konkurendist, kui tooted on samaväärsed. 
Käsitleme ka Gertner Inc kliendilojaalsuse üllatavaid uuringutulemusi. Arutleme, kuidas tekivad lojaalsed kliendid ning mis paneb ostjat otsustama.

Pildil: Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja projektijuht Priit Pähklamägi. Allikas: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele