• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 26.07.24, 14:00

Loovettevõtjad gasellidele: mõtle, kus on sinu Hollywood

00:00
  • Julia Laidvee
Loovettevõtjad gasellidele: mõtle, kus on sinu Hollywood
Äriidee on edukas siis, kui inimesed selle taga teavad, kus on nende Hollywood. Teisisõnu, oluline on unistada võimalikult detailselt, määratledes sealjuures, kuhu ja kelleni ettevõte jõuda tahab ning milles seisneb idee unikaalsus.
Nii rääkisid filmiprodutsendid Anneli Ahven ja Andreas Kask veebruaris toimunud Gaselli Kongressil. Anneli Ahvena ampluaasse kuuluvad näiteks sellised menukad filmid nagu "Elavad pildid" ja "Must alpinist". Viimane kinnitas kanda ka väljaspool Euroopa kinolinasid.
Ahvena sõnul saatis "Musta alpinisti" edu, sest kogu produktsioonitiim teadis, mida ja kuidas nad teha tahavad. Oluline oli tunda publikut võimalikult hästi ning liikuda õigete sihtrühmade suunas. Samuti teati, kuhu turgudele soovitakse tõsielul põhinevat põnevusfilmi eksportida.
Hollywoodis töötanud produtsent Andreas Kask on "Apteeker Melchiori" filmisarja taga. Kask mängis olulist rolli ka filmide levitamisel üle kogu maailma. Lisaks sihib "Apteeker Melchior" ka suurettevõtte Amazoni voogedastusplatvormi. Kask toob romaanisarja ekraniseerimise puhul välja, et kui teosed on tugevalt kirjutatud, siis on filmipotentsiaal neil juba olemas.
Mille poolest erinevad üksteisest Euroopa ja Hollywoodi filmid? Miks on Eesti filmi raskem välisturgudele eksportida? Kuidas muuta enda toode piisavalt eksootiliseks, et see leviks ka välismaailmas? Kuula seda juba saatest "Kiired ja vihased". Filmiprodutsentidega vestles Finora Panga loomelaenu tootejuht Tarmo Sillaots.
Vestlusringi salvestus oli 7. veebruaril toimunud 24. Gaselli Kongressil.
Fotol: vasakult Tarmo Sillaots, Anneli Ahven ja Andreas Kask
Foto autor: Raul Mee
Gaselliliikumist toetavad AJ Tooted, Finora Bank ja Cumultec.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele