Ameeriklaste armastatud spordiüritust Super Bowli vaatab üle saja miljoni inimese, neljandik neist aga hoopis reklaamide pärast.
Eelmisel aastal oli rahvusliku jalgpalliliiga meistrivõistluste mängul ligi 124 miljonit televaatajat, sel aastal oodatakse veel rohkem.
Peale mängu enda koguneti Super Bowli vaatama ka poolaja esinemiste pärast, kus sel aastal esines näiteks ka mitme Grammy võitja Kendrick. Aga on veel üks põhjus, miks Super Bowli vaatavad ka mitte väga erilised spordisõbrad. Neljandik Super Bowli vaatajatest arvab, et reklaamid on kõige olulisem osa üritusest.
Küsimustele, miks neid reklaame vaadatakse ja mis põhjusel järgneb Super Bowli reklaamile ettevõtte müügimahu 10–15% suurune tõus, mis kestab mitu kuud, saab vastuse saatest.
Saadet juhib Ireene Kilusk.
Foto: AP/ Scanpix
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.