• OMX Baltic0,19%270,76
  • OMX Riga−0,03%876,89
  • OMX Tallinn−0,1%1 731,03
  • OMX Vilnius0,19%1 046,05
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 100−0,05%8 081,24
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • OMX Baltic0,19%270,76
  • OMX Riga−0,03%876,89
  • OMX Tallinn−0,1%1 731,03
  • OMX Vilnius0,19%1 046,05
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 100−0,05%8 081,24
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,19
  • 14.04.22, 13:51

Sõiduentusiastide meelisautoliigi paremad päevad on poolmärkamatult mööda libisenud

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
Sõiduentusiastide meelisautoliigi paremad päevad on poolmärkamatult mööda libisenud

Sportlikud luukpära-kerega autod, mida kutsutakse hot hatchideks või meiekeeli kuumpäradeks, köidavad jätkuvalt sõiduentusiastide meeli, kuid sedalaadi neljarattaliste hiilgeaeg jäi pigem 80ndatesse ja 90ndatesse, tõdetakse “Autojuttude” seekordses saates.

Seda seetõttu, et kuumpärad on automaailma üldiste trendide järgi üha suuremaks, raskemaks ja mugavamaks muutunud. Väiksusest, kergusest ja vahetust juhtimiskogemusest tulenev nauding on poolmärkamatult paljuski kaduma läinud.

“Hot hatch on nagu hea laps, kes on kõhu täis söönud ja suuremaks kasvanud,” nendib saatekülaline, muusik Jakko Maltis, kes põeb raskekujulist autohaigust. Praegu kuulub talle seitse autot, nende seas ka paar kuumpära. Millised, saab teada saadet kuulates.

Saadet juhib Karl-Eduard Salumäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele