Synlabi erakliendi segment sai alguse iseäralikust seigast kui klient pöördus ise Synlabi poole ja palus anonüümset suguhaigustetesti võimalust.
"Fookuses oligi äriklient, aga ma kujutan ette, et me oleks siis varem või hiljem ise jõudnud sinnamaani," vastas Synlab Eesti finantsjuht Meelis Männik küsimusele, et kuidas see võimalik on, et nad ise sellise teenuse peale ei tulnud.
Nüüdseks on erakliendi maht kümnendik Synlabi tuludest ning kasvavas trendis. "See on pigem nagu ülemaailmne trend, et inimesed on terviseteadlikumad ja tahavad rohkem enda kohta teada saada," rääkis Männik.
Kuula intervjuust kuidas hakkab Synlab tehisaruga tööd kiirendama, milliseid investeernguid on veel selleks aastaks plaanis ja miks on Eesti pilootprojektideks hea riik.
Intervjueeris Ireene Kilusk.
Foto autor: Andras Kralla
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.