• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 17.09.24, 16:10

Tallinna Lennujaam jäi mullu napilt ilma kuulsast lennuliinist

00:00
  • Joonas-Hendrik Mägi
Tallinna Lennujaam jäi mullu napilt ilma kuulsast lennuliinist

Tallinna Lennujaam jäi eelmisel aastal väga napilt ilma kuulsast Suurbritannia lennufirmast British Airways, kuid püssi nurka ei visata.

"Turismitunni" sügishooaja esimeses saates olid külas Tallinna Lennujaama juhatuse liige Eero Pärgmäe ja Puhka Eestis äriturunduse tiimijuht Kristiina Kästik.

Külalised tõid välja, et läinud suvi oli Tallinna Lennujaamale edukas, kuid ometi tuleb uute lennuliinide nimel igapäevaselt palju pingutada.

Kästiku hinnangul pole Tallinna Lennujaamal ärituristile sobivat lennuliini. Eelmisel aastal jäädi aga napilt ilma lennufirmast British Airways, mis just ärituristi silmas pidades sobinuks. "Eelmisel aatal olime me tegelikult British Airwaysist ühe sentimeetri kaugusel, kuid jäime siiski napilt joone alla," rääkis Kästik. Lisaks meenutasid külalised seika, kus ja kuidas Suurbritannia lennufirmaga esimene kontakt loodi.

Juttu tuli ka Tallinna lennujaama järgmise kümne aasta plaanidest ja sellest, miks ühe lennuliini avamine nii ajakulukas on.

Saadet juhib Joonas-Hendrik Mägi.

Foto autor: Liis Treimann

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele