• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 225−2,66%38 520,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,83
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 225−2,66%38 520,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,83
  • 18.11.20, 16:00

Turundus on surnud, elagu turundus!

00:00
  • Marianne Liibert
Turundus on surnud, elagu turundus!

Enamik elust, ja seda ka ärilises mõttes, on oma kompsud kokku pakkinud ning sotsiaalmeediasse kolinud. Tegemist pole küll uue uudisega, ent ometi võib igal teisel sotsiaalmeedia sammul otsa koperdada rabedale kampaaniale, mis parimal juhul ei tee kaupmehele lihtsalt au. 

Kuidas sisust ja konkurentidest pungil sotsiaalmeedia oma äri kasuks tööle panna, sellest räägivad saates „Juhtimislabor“ vabakutseline copywriter Rait Milistver ja Cityconi turundusjuht Helina Leif. Mõlemad väidavad justkui ühest suust, et bränd peab olema inimlik ning sisu köitev. Alles siis võib kaupmees loota, et tal õnnestub luua päriselt suhelda sooviv kogukond, kes ühel imelisel hetkel on ehk nõus ka brändisaadiku sussid jalga libistama. 

Lisaks sotsiaalmeedia olevikule ning tulevikule, edu- ja ebaedu lugudele tuleb juttu ka Carlos Gili raamatust „Turunduse lõpp“ (https://pood.aripaev.ee/).

Saadet juhib bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert. 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele