• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 225−2,66%38 520,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,83
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 225−2,66%38 520,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%101,83
  • 23.09.20, 15:30

Turundusplaan näitab, kuhu ja milliste kuludega liikuda

00:00
  • Äripäeva raamatuklubi
Turundusplaan näitab, kuhu ja milliste kuludega liikuda

Worklandi turundus- ja kommunikatsioonijuht Marju Sokman ning saate salvestamise hetkel Apollo Kino Baltikumi turundust kureerinud Anett Kutti räägivad raamatu „Üheleheküljeline turundusplaani“ (https://pood.aripaev.ee/) ning enda kogemuste varal, millised on regiooniülese turunduse ja selle plaani koostamise eripärad ning millised näitajad iseloomustavad head turundusplaani, kuidas oma lojaalsusprogrammid ja sisekanalid tööle saada ning millist meediamixi kasutada. Juttu tuleb ka sellest, kuidas koroonaepideemiaga seotud kriis seniseid plaane lõhkus ning tavatuid lahendusi otsima utsitas. Saadet juhib Marianne Liibert, bestmarketingi.ee toimetaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele