Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.
Autoeksperdi hinnangul on tegu hea ettevõtlusideega, sest probleem vajab lahendust ning Sigur on tuleviku suhtes optimistlik.
Oma esitluses puudutas Sigur põhjalikult veel seda, kuidas tehisintellekt muudab ja hakkab muutma autoremonti.
Ettekanne oli salvestatud mullu novembris toimunud AI-praktikute aastakonverentsil.
Foto autor: Andres Haabu.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.