Internet on täis klientide tagasisidet mõne ettevõtte või teenuse kohta. Enamasti kiidetakse, kuid leidub ka neid, kes väljendavad rahulolematust. Värskes „Teabevara tunnis“ räägimegi, kas rahulolematu klient võib avalikult teenusepakkujat kritiseerida ja mida selline tegevus endaga kaasa võib tuua.
Lisaks n-ö tavalisele kriitikale on ettevõtete jaoks probleem ka klientide pahatahtlik laim. Räägime, kuidas saab ettevõte end laimu eest kaitsta ja kas klient peab alati kahjutasuks hüvitist tasuma.
Stuudios on vandeadvokaat Keijo Lindeberg ja advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg, küsib Äripäeva teabevara toimetaja Eve Noormägi.
Fotol Keijo Lindeberg ja Kirke Vaino. Foto: Andres Laanem
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.