• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 05.10.18, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks ja kuidas reastab Äripäev esirikkureid?

Kuumal toolil istuvad seekord Eesti rikaste TOPi pikaaegsed koostajad Äripäeva finantskontroller Raivo Sormunen ja Äripäeva peatoimetaja asetäitja Aivar Hundimägi, kes paljastavad tabeli koostamise metoodika, räägivad suurimatest üllatajatest ja sellest, miks mõned ettevõtjad pingerea peale kulmu kortsutama kipuvad.
Rikaste TOPi pikaaegne liige Armin Karu Hiltoni hotelli avamsel.
  • Rikaste TOPi pikaaegne liige Armin Karu Hiltoni hotelli avamsel. Foto: Andres Haabu
Saates räägitakse, millises valdkonnas tasuks tegutseda, et TOPi pääseda? Kes ja miks on kirjutanud varad naiste-laste nimele? Kas vanakooli ettevõtjad süüakse idufirmade poolt varsti välja? Miks jäävad advokaadid TOPist välja?
Lisaks kuuleb lustakaid seiku selle kohta, kuidas on rikkad ise aastate jooksul edetabelile reageerinud ja miks nad on TOPi peale mõnikord lausa kurjad.
Saadet juhib Birjo Must.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele