• OMX Baltic0,15%300,13
  • OMX Riga0,05%863,97
  • OMX Tallinn0,11%1 963,72
  • OMX Vilnius0,15%1 167,52
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,13%8 425,92
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • OMX Baltic0,15%300,13
  • OMX Riga0,05%863,97
  • OMX Tallinn0,11%1 963,72
  • OMX Vilnius0,15%1 167,52
  • S&P 5000,74%5 525,21
  • DOW 300,05%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,13%8 425,92
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,37
  • 24.09.19, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas plaanida edukas kampaania?

Äripäeva raadiosaate "Eetris on turundusuudised" külas on Initiative'i tegevjuht Indrek Soom, kellega tuleb juttu Eesti meediaturust ja sellest, kuidas saab võimalikult täpselt planeerida kampaaniat.
Välireklaam oli mullu üks enim kasvanud reklaamivaldkondadest, suurenedes 6,1%.
  • Välireklaam oli mullu üks enim kasvanud reklaamivaldkondadest, suurenedes 6,1%.
  • Foto: Raul Mee
Saab ka teada, kas printmeedia hääbub ja milliseid reklaamikanaleid kasutada näiteks brändireklaamideks.
Saatejuht on Uku Nurk.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele