25 aastat tagasi alustas Nõmmel ühe teksapoega Põldma Kaubandus, mis on tänaseks kasvanud enam kui 100 kauplusega rahvusvaheliseks ettevõtteks, mis on mitmel korral võinud Äripäeva Jaekaubanduse TOPi, selle töötajad paistavad silma kui Eesti parimad ning ettevõtte veebipood on valitud regiooni parimaks.

- Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma sõnul on ettevõtlusega tegelemine pikaajaline protsess. "Nagu koolis käimine - kui oled ettevõtlusega tegelenud ühe aasta, oled nagu esimeses klassis, ja nii edasi. Otseteed ei ole," leiab ta. Foto: Veiko Tokman
Kuidas aastateks kaubanduses tippu jääda ning ettevõtte 100 miljoni eurose käibega ehk tänasest ligi kaks korda suuremaks kasvatada, sellest räägib ettevõtte omanik ja juht Heinar Põldma Äripäeva raadio saates "Läbilöök". Juttu tuleb investeeringutest, töötajate motiveerimisest, juhtimisest ning paljudest õppetundidest, mida 25 aastat kaubanduses on toonud.
Saatejuht on Rivo Sarapik.
Kuula saadet siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.