Kuidas on telekomifirma Elisa Eesti oma tehisintellekti arendanud ning mismoodi on helistajad selle vastu võtnud, räägivad Elisa Eesti telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann ja ärikliendi müügi- ning teenindusvaldkonna juht Indrek Ild värskes "Äritehnoloogia saates".
- Elisa Eesti ärikliendi müügi- ning teenindusvaldkonna juht Indrek Ild ja telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann. Foto: Indrek Kald
Elisa on kasutanud oma klienditeeninduses juba aasta aega teenindusrobotit Annika, mis vastab klientide kõnedele ning vajadusel suunab helistaja õige inimeseni. Mis on selle projekti õnnestumised ja ebaõnnestumised, kuuleb saatest lähemalt.
Saadet juhib Indrek Kald.
Kuula saadet siit:
Teenindusrobot on toonud hulga üllatusi
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.