Absurdihõnguline seadusemuudatus hakkab rappima Eesti vedajaid
Eelmisel nädalal Euroopa Parlamendis suurriikide läbi surutud maanteetranspordi reformi tõttu süüakse rahvusvaheliste kaubavedudega tegelevad Eesti ettevõtted nende hinnangul Kesk-Euroopa turult järgmise pooleteise aasta jooksul lihtsalt välja.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) president ja veofirma Lajos juhatuse liige Einar Vallbaum rääkis teisipäevases hommikuprogrammis veoautofirmasid muretsema panevast muutusest. Foto: Liis Treimann
Peaasjalikult teeb Eesti autovedajatele muret juhtide ja veokite regulaarse kojutoomise nõue.
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.