Enamikus organisatsioonides on arenguvestlustest saanud rutiinne tagasiside andmise formaat, mille ettevalmistusele kulub küll omajagu aega, kuid mis enamasti ei too soovitud muutusi.

- Tihti kiputakse tagasiside puhul keskenduma tehtud vigadele, mis niidab selle saaja nokaudi kombel jalust. Foto: Unsplash
Seda kinnitab ka uuring, mille kohaselt võtame arvesse vaid 30% tagasisidest. U.S.S Grupi juht Raul Parusk ja professionaalse juhtimise coach ning EBS Executive Educationi juht Peep Aaviksoo arutlevad saates „Juhtimislabor“, miks see nii on ning kuidas anda tagasisidet muutusi soosivalt, mitte nokaudina. Vestlust juhib juhtimis- ja meeskondlik coach Katrin Oblikas.
Saadet „Juhtimislabor“ saab järelkuulata siit:
Klassikaline tagasiside lööb selle saaja nokauti
Saates mainitud raamatuga „Tagasisidest edasisideni“ saab lähemalt tutvuda
siin.
Raamatu autor Joe Hirsch on konverentsi „Müügijuhtimine 2020“ peaesinejaks. Konverentsi programmiga saab tutvuda
siin.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.