Inimesed hakkasid eriolukorra ajal ostma valmisvõileibu
Eesti inimeste toidueelistused on viimasel ajal muutunud ja aina enam eelistatakse valmistoitu, rääkisid Saarioinen Eesti ehk Mamma tegevjuht Aivo Varem ja turundusjuht Taavi Rehepapp värskes "Sisuturundussaates".
Saatejuht Hando Sinisalu uuris saates, millised on Eesti tarbijate valmistoidueelistused, kui kaua võtab aega uue toote arendustsükkel ja mida andis teenuse disaini juurutamine Mammale.
Kuula saadet siit:
Inimesed hakkasid eriolukorra ajal ostma valmisvõileibu
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.