• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,73%5 754,45
  • DOW 300,65%42 065,25
  • Nasdaq 0,85%18 334,63
  • FTSE 100−0,1%8 176,37
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,35
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5000,73%5 754,45
  • DOW 300,65%42 065,25
  • Nasdaq 0,85%18 334,63
  • FTSE 100−0,1%8 176,37
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,35
  • 02.10.20, 11:28

Inimesed hakkasid eriolukorra ajal ostma valmisvõileibu

Eesti inimeste toidueelistused on viimasel ajal muutunud ja aina enam eelistatakse valmistoitu, rääkisid Saarioinen Eesti ehk Mamma tegevjuht Aivo Varem ja turundusjuht Taavi Rehepapp värskes "Sisuturundussaates".
Saarioinen Eesti ehk Mamma tegevjuht Aivo Varem.
  • Saarioinen Eesti ehk Mamma tegevjuht Aivo Varem.
Saatejuht Hando Sinisalu uuris saates, millised on Eesti tarbijate valmistoidueelistused, kui kaua võtab aega uue toote arendustsükkel ja mida andis teenuse disaini juurutamine Mammale.
Kuula saadet siit:
Inimesed hakkasid eriolukorra ajal ostma valmisvõileibu
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele