Tallinna linnakantselei strateegilise planeerimise osakonna juhataja Toomas Haidak ei salga, et transpordivaldkonnas on veel palju arenguruumi ning see oli ka äsja Euroopa rohepealinna tiitlile kandideerides Tallinna nõrk külg.
- Ummik Tallinnas Foto: Raul Mee
Kuidas panna rohkem inimesi isikliku auto kasutamisest loobuma ning selle asemel ühistransporti, mõnda kergliiklusvahendit või jala käimist eelistama, on Haidaku juttu mööda kompleksne teema. Ta nentis raadiosaates „Äripäeva fookuses“, et asi algab sellest, kui pikkade vahemaade läbimise vajadus linna planeerides nii-öelda sisse kodeeritakse.
Seotud lood
Investeeringud kestlikesse lahendustesse hõlmavad enamat, kui oleme seni harjunud mõtlema, rääkis LHV jaepanganduse ettevõtete finantseerimise osakonna juht Marko Kiisa.