Tallinna linnakantselei strateegilise planeerimise osakonna juhataja Toomas Haidak ei salga, et transpordivaldkonnas on veel palju arenguruumi ning see oli ka äsja Euroopa rohepealinna tiitlile kandideerides Tallinna nõrk külg.

- Ummik Tallinnas
- Foto: Raul Mee
Kuidas panna rohkem inimesi isikliku auto kasutamisest loobuma ning selle asemel ühistransporti, mõnda kergliiklusvahendit või jala käimist eelistama, on Haidaku juttu mööda kompleksne teema. Ta nentis raadiosaates „Äripäeva fookuses“, et asi algab sellest, kui pikkade vahemaade läbimise vajadus linna planeerides nii-öelda sisse kodeeritakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?