Kogemus: digitaliseerimine muudab äri konkurentsikindlamaks
Värskes Äripäeva raadio saates "Fookuses tark tööstus" selgub, kuidas digitaliseerimine viis Nefabi äri uuele tasemele – nii-öelda kastivabrikust sai vältimatu osa klientide tarneahelas ehk pakendilogistika partner.
Muutuse on toonud lisaks loomingulisusele ja muutuste juhtimisele ka tarneahela protsesside digitaliseerimine, mis loob eeldused suurteks ärimuutusteks. Ärimudelit muutmata ei avaks kliendid Nefabile oma väärtusahelat ehk paremal juhul telliks nad Nefabilt toodetud kaupu ja tegemist oleks tavalise müüja-ostja suhtega, mis kestab soodsama pakkumise leidmiseni.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”