Värskes Äripäeva raadio saates "Fookuses tark tööstus" selgub, kuidas digitaliseerimine viis Nefabi äri uuele tasemele – nii-öelda kastivabrikust sai vältimatu osa klientide tarneahelas ehk pakendilogistika partner.
- Tootmine Nefab Eesti üksuses. Foto: Veiko Tõkman
Muutuse on toonud lisaks loomingulisusele ja muutuste juhtimisele ka tarneahela protsesside digitaliseerimine, mis loob eeldused suurteks ärimuutusteks. Ärimudelit muutmata ei avaks kliendid Nefabile oma väärtusahelat ehk paremal juhul telliks nad Nefabilt toodetud kaupu ja tegemist oleks tavalise müüja-ostja suhtega, mis kestab soodsama pakkumise leidmiseni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.