Eesti juhtiv autode kere- ja värvitöökodade seadmestamisele, varustamisele ning projekteerimisele spetsialiseerunud ettevõte Benefit tähistas sügisel 30. tegutsemisaastat. Ettevõtte üks asutajaid ja juht Sulev Narusk rääkis juubelisaates, et rohkem hobikorras ja väiksemas mahus ärina tegeleb nende fima ka vanaautode taastamisega.
- Benefiti omanikud Sulev Narusk (vasakul) ja Neil-Peeter Sarevet taastamisel oleva Alfa Romeoga. Foto: Erakogu
Näiteks taastab Benefit üliharuldast Alfa Romeot 1940. aastast, mis võib Euroopa tuntumatel vanaautode oksjonitel maksta üle 2 miljoni euro. Narusk ütles, et maailmas tegeletakse vanade autode taastamise ja ostmisega nende hinnangul tõusvas trendis.
Naruski sõnul on klassikaliste autode investeeringu tootlus maailmas kohal number üks, sest neid on toodetud limiteeritud koguses ega teki kunagi juurde. Seepärast kasvab õige vanaauto hind pidevalt.
Saadet juhib Annika Kald.
Kuula saadet siit:
Benefit 30: investeeringu tootluselt on rariteetsed vanaautod maailmas esimesel kohal
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”