Kaheksa aasta pikkune teekond ettevõttega Testlio on Kristel Kruustükile kinnitanud, et kõhutunnet peab usaldama. Samuti seda, et võõraste inimestega tähenduslike vestluste pidamisel tuleb olla autentne, vajadusel haavatav, kindlasti ka aus.
- Oma kõhutunnet ei tohi kunagi alla suruda, eriti võõrastega vesteldes, leiab Testlio tegevjuht Kristel Kruustük. Foto: Äripäev
"Mina otsustasin sotsiaalmeedias jagada oma elu sellisena nagu see päriselt on. Et inimesed ei looks minust pilti kui Eesti noorimast äpi-miljonärist. Kui ma lähen inimest tööle võtma, siis minu soov on, et ta saaks aru, et ta ei tule keskkonda, kus on lillepidu, pingpongilauad ja tasuta lõunad. Meil on väljakutsed, mis nõuavad väga palju tähelepanu ja on väga rasked. CV või kellegi soovituse põhjal loodud täiuslikust eelarvamusest ei tohi lasta end kunagi pimestada ja vesteldes oma kõhutunnet alla suruda,“ jagab Kristel oma kogemusi saates „Juhtimislabor“.
Kuidas ning kas üldse peaksime võõraid usaldama, selle üle juurdleb ka Malcolm Gladwell värskelt eesti keeles ilmunud bestselleris „Suheldes võõrastega“.
„Juhtimislaborit“ juhib Urmas Kamdron ning saadet saab järelkuulata siin:
Kristel Kruustük juhtidele: autentsus on usalduse loojaks
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”