Jaapanis õnnestumiseks tuleb tunda kohalikku keelt ja kultuuri ja unustada mõte, et odava kaubaga õnnestub seal läbi lüüa.
- Riho-Bruno ja Kertu Bramanis on aastaid Jaapanis elanud ja tunnevad sealset kultuuri. Foto: Erakogu
Odav kaup on sealjuures ka põhjus, miks näiteks Walmart Jaapanis totaalselt läbi kukkus, rääkis ettevõtja ja Jaapani ekspert Kertu Bramanis Äripäeva raadio silmaringisaates "Globaalne pilk".
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.