Alla 30% marginaaliga pole Amazonis mõtet toimetada
Kallist kaupa on Amazonis keerulisem müüa, mistõttu tuleks keskenduda rohkem massile, rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis Amazoni müügiekspert Egle Raadik-Gonchev. Samas tuleks marginaalina sihtida 30–60%, et muid kulusid ära majandada.
Amazoni ekspert Egle Raadik-Gonchev rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis, kuidas edukalt Amazonis müüa. Foto: Raul Mee
Veel rääkisime sellest. kui aktiivsed on Eesti ettevõtjad Amazonis, millised on viimased arengud ja uued ärivõimalused Amazonis ning kas Eesti e-poed peaksid kartma Amazoni mõjuvõimu.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.