Alla 30% marginaaliga pole Amazonis mõtet toimetada
Kallist kaupa on Amazonis keerulisem müüa, mistõttu tuleks keskenduda rohkem massile, rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis Amazoni müügiekspert Egle Raadik-Gonchev. Samas tuleks marginaalina sihtida 30–60%, et muid kulusid ära majandada.
Amazoni ekspert Egle Raadik-Gonchev rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis, kuidas edukalt Amazonis müüa. Foto: Raul Mee
Veel rääkisime sellest. kui aktiivsed on Eesti ettevõtjad Amazonis, millised on viimased arengud ja uued ärivõimalused Amazonis ning kas Eesti e-poed peaksid kartma Amazoni mõjuvõimu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.