Inimeste ostukäitumise muutuse tõttu on nõudlus digiturunduse järele oluliselt kasvanud, rääkis esmaspäevases hommikuprogrammis Mediabrands Digitali juhi Erki Heinsaar.

- Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar. Foto: Raul Mee
Heinsaarega rääkisime pikemalt sellest, millised trendid digiturunduses on levimas, mis kanaleid kasutada lisaks Facebookile ja Google'ile ning kuidas meelitada kliendiks suurtegijaid, näiteks lennutööstuses. Samuti kõnelesime sellest, kas ettevõttel tuleks osta turundus sisse või teha seda majas sees.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.