Usun, et hea kliendisuhe on nagu suhe naabriga: saad hästi läbi, aga iga päev ei pea külas käima, ütleb Õhtulehe Kirjastuse müügidirektor Rismar Marmor.
- Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Rismar Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt. Vasakul saatejuht Urmas Kamdron. Foto: erakogu
Enesedistsipliin läbirääkimistel on kõige alus: oma emotsioonide näitamine tähendab oma mõjuvõimust loobumist. „Professionaalsed läbirääkimised on kunst. Minu parim parktika on vaadata kliendile kohtumisel silma ja proovida mõista, mis on talle tähtis, ja kuhu maani saab üksteise piire nihutada,“ avab Marmor müügiläbirääkimiste köögipoolt saates „Juhtimislabor“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid.
Funderbeami asutaja ning juht Kaidi Ruusalepp arutleb, kuidas idee surmafaasid läbida ning uskmatute massist läbi murdes eduka ettevõtmiseni jõuda.
Õnnestumise juures on kaks olulist komponenti – esmalt julgus küsida ja teisalt leida õige mentor, kirjeldab SA Viljandimaa Arenduskeskus juhataja Elmo Puidet äriedu valemit saates „Juhtimislabor“.
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.