Vana Land Rover Defender on üks müstiline maastur – kilisev, kolisev, põrutav ja mürisev ning pidevalt remonti vajav, kuid kõigi nende puuduste tõttu kordumatu võluga.
- Land Rover Defender koduses keskkonnas. Pilt on illustreeriv. Foto: Jaguar Land Rover
Niimoodi tuleb välja seekordsest “Autojuttude” saatest, milles võetakse Land Roveri mark luubi alla. Juttu ei tule üksnes ikoonilisest Defenderist ehk kõnekeeles Defekast, vaid ka luksusmaasturite liigile aluse pannud Range Roverist, automargi ajaloost ja ühest-teisest muustki. Muu hulgas kuuleb, mida saatekülaline, maasturitele spetsialiseerunud töökoja Imedepõld omanik ning Eesti Land Roveri Klubi juhatuse liige Indrek Nikker arvab paari aasta eest müügile jõudnud uuest Defenderist.
Nikker, kes tunneb lähemalt ka näiteks Toyota ja Nissani maasturite hingeelu, nendib avameelselt, et kui Toyota Land Cruiseriga tuleb harva remondikohta külastada, siis Land Roverid vajavad alatihti tähelepanu. Teisalt on Briti päritolu murdmaastikuautodel hulgaliselt häid külgi: maastikusuutlikkus on vanal Defekal esmaklassiline ning oma soovide järgi modifitseerimise võimalused lõputud.
Saatejuht on Karl-Eduard Salumäe.
Land Roverid on võimekad ja võluvad, aga pange vaim valmis
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.