Kas mõranenud klaasiga nutitelefon tuleks viivitamatult ümber vahetada või tuleks seda võimalikult kaua kasutuses hoida? Telia ärikliendi üksuse juht Holger Haljand ütles saates „Tehnoloogiakompass“, et õige lahendus oleneb individuaalsest vajadusest, lisades, et kliendid on üha rohkem valmis soetama ka taaskasutatud seadmeid.
- Telia ärikliendiüksuse juhi Holger Haljandi sõnul algab keskkonnahoidlik mõtteviis teadlikkuse kasvatamisest ning ettevõtte tegevuste inventuurist. Foto: Erakogu
Räägime saates jätkusuutlikkusest, rohepöördest ja seadmete taaskasutusest tehnoloogiaettevõtetes. Samuti analüüsime lõppeval aastal ühiskonda enim mõjutanud tehnoloogiasektori sündmusi. Juttu tuleb IT-sektori tööjõuprobleemidest, kiibikriisist, küberturvalisusest ning 5G võrkudest ja nende võimalustest.
Külas on Telia ärikliendiüksuse juht Holger Haljand, kes pakub välja kolm lahendust tööjõuprobleemi lahendamiseks ning tutvustab trende tehnoloogiamaailmas, millesse ettevõtetel tasuks investeerida. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Kuula saadet "Tehnoloogiakompass" siit:
Rohetrend tehnoloogiamaailmas: seadmete taaskasutus on üha populaarsem
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.