Eelmisel nädalal enda osalusega firma Geenius Meedia Ekspress Grupile müünud Henrik Roonemaa rääkis, et üks etapp oli ettevõttele hästi raske ja tuli teha riskantseid otsuseid.

- Henrik Roonemaa müüs oma osalusega meediafirma Geenius Meedia Ekspress Grupile. Foto: ERR/Scanpix
"Olime liiga suur, et olla elustiili-butiikettevõte, ja samas liiga väike, et hakata ehitama ettevõttele vajalikke struktuure nagu müügiosakond või finantsjuht. Ametid, mis on väikesele ettevõttele suhteliselt kallid, aga sa ei saa suuremaks ilma, et hüppaksid kaljult alla ja neid palkaks," rääkis ta. "Võttis pikka aega, et saada aru, et peame selle väga riskantse sammu tegema." Kui need kulutused poleks tagasi tooma hakanud, olnuks see tõsine mats firmale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täiendatud Rüütsalu ja Roonemaa kommentaaridega
AS Ekspress Grupp sõlmis lepingu 4000 tellijaga meediaettevõtte Geenius Meedia OÜ täielikuks omandamiseks.
Aktsia +7,6%
Täna teatas Ekspress Grupp, et ostab ära Geenius Meedia, mille peale kerkis aktsia hind börsil üle 7 protsendi.
Kui ettevõtted soovivad laieneda välisturgudele, on Balti riigid sageli nende esimene valik. Naaberriikides tegutsemine pakub palju võimalusi, kuid toob kaasa ka mitmesuguseid probleeme. Kuigi Balti riikidel on sarnane kultuuriline ja ajalooline taust, takistavad Leedu, Läti ja Eesti vahelised õiguslikud ja maksualased erinevused sageli ettevõtete kasvu. Need väljakutsed ei ole siiski ületamatud.